مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-21سياسي

سفر ظریف به مسکو و باکو| پاک آیین: ابتکار عمل را برای استقرار صلح به دست بگیریم


سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان سفر ظریف به مسکو و باکو را در راستای تلاش جدی ایران برای خاتمه دادن به مناقشه قره باغ خواند و گفت: باید تلاش کنیم ابتکار عمل برای استقرار صلح در منطقه را به دست بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه ایران قرار است سفری به منطقه داشته باشد.

*تلاش کنیم ابتکار عمل را در جهت استقرار صلح در منطقه به دست بگیریم در همین زمینه محسن پاک آیین سفیر پیشین ایران در باکو در گفت وگویی با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص سفر رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مقطع فعلی برای سفر آقای دکتر ظریف به مسکو و باکو مقطع بسیار خوب و مناسبی است و باید در این مقطع حتما تلاش کنیم ابتکار عمل را در جهت استقرار صلح در منطقه به دست بگیریم.

وی افزود: و مواضع قاطعانه ای که مقامات نظامی و امنیتی کشور اتخاذ کردند، تروریست ها یا از منطقه خارج شده اند یا به مناطق دورتری رفته اند.

سفیر پیشین ایران در باکو بیان کرد: در این مقطع نیاز داریم بقیه اهداف خودمان برای استقرار صلح را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه سفر در مقطع فعلی از یک لحاظ دیگر هم مقطع خوبی است، عنوان کرد: به دلیل اینکه روابط جمهوری آذربایجان و ایران در حال حاضر روابط بسیار خوبی است و الهام علی اف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ظریف به مسکو و باکو| پاک آیین: ابتکار عمل را برای استقرار صلح به دست بگیریم

سفر ظریف به مسکو و باکو| پاک آیین: ابتکار عمل را برای استقرار صلح به دست بگیریم